Mandal handel og serviceforening skal nå skolere alle sine ansatte i positiv kundebehandling. Målet er å bli «Verdens Vennligste by».
Vennligere tider: Medlemmene i Mandal Handel og Service Forening skal nå få Mandal til å bli Verdens Vennligste by. I forgrunnen fra venstre: Bernt Lindseth (Hr.Redaktør), Jørn Stigen (Kastellet og Buen Servering), Helga Sandnes (Turistkontoret) og Tom Erik Tørresvold (Kastellet og Buen servering). Bak fra venstre: Anette Hamre (Smoi), Iris Linde og Rune Halvor Vindsetmo (Edgars Bakeri), Inger-Lise Brøto Torland og Karina Wathne (Husfliden), foredragsholder Jan Bjørnar Sørensen, Roy Michaelsen (Butikkutvikling Sør), Målfrid Krogedal og Lisa Frandsen (skjult) (Olivias Hus), Leila I. Amouche (Buen) og Espen Regevik (MHSF).
Foto: Petter Emil Wikøren